کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

ساید بای ساید 34 فوتFSR 14 سامسونگ اولین و تنها یخچال Showcase در دنیا

ساید بای ساید 34 فوتFSR 14  سامسونگ

اولین و تنها یخچال Showcase در دنیا

FSR : Food Showcase Refrigerator

این مدل که از خانواده جدید یخچال های سامسونگ با نام شوکیس (Show Case) شناخته می شود، طراحی نوآورانه ای دارد. فضاهای داخلی این یخچال از طریق دو درب مختلف، به طرز هوشمندانه ای جدا شده اند به طوری که دسترسی به مواد غذایی را بر اساس میزان مصرف آنها آسان می کند. یخچال FSR به نحوی مناسب با سبک زندگی و خوراک خانواده تان طراحی شده است، تا همه بتوانند مواد غذایی دلخواهشان را به آسانی پیدا کنند. این یخچال دارای 6 محفظه جادار برای نگهداری مواد غذایی خاص (مانند پنیر، سس ها، نوشیدنی ها، میان وعده ها ...) است که به سه قسمت برای اعضای مختلف خانواده تقسیم شده است، بنابراین یافتن مواد غذایی دلخواه برای همه خانواده واقعا آسان است.

با ارائه دو بخش مستقل، طراحی بدیع "یخچال در یخچال" استفاده از فضای یخچال را بهینه می سازد و موجب دسترسی سریعتر به مواد غذایی مورد نیاز خانواده شما می شود. در محفظه اول، قسمت مخصوص خانواده Showcase (فضای قفسه بندی بیرونی)، فضای مشخصی را برای مواد غذایی که مصرف متداول دارند ارائه می نماید و هم زمان، قسمت فضای داخلی (Inner case) که در قسمت عمیق تر داخل یخچال قرار گرفته، مکان فوق العاده ای را برای تازه و با طراوت نگه داشتن مواد غذایی بزرگتر و با ماندگاری بیشتر ارائه می نماید.

- دو بخش مجزای Show Case (مواد غذایی با مصرف بیشتر) و Inner Case (مواد غذایی بزرگتر و ماندگارتر)

- طراحی منحصر بفرد

- قابلیت نظم دهی بالای مواد غذایی در یخچال

- سرمایش فلزی (Metal Cooling)

- 3 بخش مجزا در درب بیرونی با توجه به نیازهای افراد خانواده

 

خنک کنندگی بهتر با تکنولوژی Metal Cooling

 فرایند سرمایشی در یخچال FSR سامسونگ شامل سیستم سرمایش فلزی (Metal Cooling) و سیستم جریان هوای یکنواخت (All Around Cooling) است، سیستم جریان هوای یکنواخت هوای خنک حاصله را بطور یکسان در داخل یخچال توزیع می کند تا درجه حرارت مطلوب برقرار بماند و باعث می شود تا نقطه به نقطه یخچال را از گوشه ای به گوشه دیگر به طور یکنواخت سرد کند. با دارا بودن این فناوری ها تازگی و طراوت طولانی تر برای غذاهای محبوب شما تضمین می شود.

ویژگی Metal Cooling بدلیل وجود پوشش داخلی از جنس استیل دو مزیت را سبب می شود:

- تامین دمای داخل یخچال را تا 38% سریعتر از سایر مدل های متداول انجام می دهد.

- در صورت خاموش شدن یا قطع شدن برق، این دستگاه هوای سرد را تا 12% بهتر از مدل های متداول حفظ می کند.

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Compressor)

- کاهش مصرف انرژی

کمپرسور خطی Digital Inverter سامسونگ جریان برق را تنظیم می کند و در مقایسه با مدل های متداول تا 40% در  مصرف انرژی صرفه جویی می کند. این کمپرسور براساس نحوه استفاده مصرف کننده و شرایط محیط، فضای داخلی را به بهترین حالت تنظیم می کند و زمان نگهداری مواد غذایی را افزایش می دهد. کمپرسور خطی هوشمند، به سرعت هوای خنک تولید می نماید و سرعت و تناوب آن به منظور حفظ درجه حرارت مطلوب و پایدار در داخل یخچال کنترل می شود. به گونه ای که به شما امکان صرفه جویی در مصرف غیر ضروری انرژی را می دهد.

- حفظ تازگی

این عملکرد یخچال های سامسونگ تولید دی اکسید کربن را به حداقل می رساند و مزه و تازگی غذا را حفظ می کند.

- کم صدا

عملکرد بهینه این کمپرسور باعث می شود تا صدای آن بسیار کم باشد به صورتی که صدای کمپرسورهای Digital Inverter سامسونگ حتی در سکوت شب هم به سختی شنیده می شود.

- کنترل ولتاژ

یخچال و فریزرهای سامسونگ در هر ولتاژ با وجود هر نوسان برق با کمترین میزان مصرف انرژی و به بهترین روش مواد غذایی را تازه نگه می دارند.

 

روشنایی داخلی با  LED

دوام و ماندگاری

یخساز اتوماتیک

 

تاریخ ارسال مطلب : يكشنبه 30 مهر 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1747 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح