کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

تلویزیون سامسونگ 65 اینج Q90T

معرفی تلویزیون سامسونگ 65 اینج Q90T

شرکت سامسونگ تلویزیون 65 اینج Q90T در سال 2020 به بازار روانه کرده است. و بدانید دارای سایز های دیگری هم هست این مدل تلویزیون از کیفیت تصویر 4k بهره گرفته است و صفحه نمایش QLEd دارد و QLED بهترین تصویر ها را با کیفیت عالی پخش می کند. جذابیت این محصول باعث این شده دل خریداران تلویزیون را به خود جذب کند این تلویزیون دارای ارتقائ دهنده ی گرافیکی HDR 12X هر نوع محتوا را به کیفیت 4k UHD شبیه و برساند. سیستم عامل تایزن با اسمارت بودن سرگرمی و وب گردی یا برنامه های های دلخواه تماشا و هیجان کردن خودتان را تجربه کنید.درباره ی دانستن بیشتر این تلویزیون پاراگراف و نوشتن های بعدی را بخونید.

 

عکس تلویزیون سامسونگ 65 اینج Q90T

4k نایاب ترین کیفیت تصویر 

4k در تلویزیون سامسونگ 65 اینج Q90T در صفحه نمایش QLED عالی ترین کیفیت تصویر به شما کاربران نشان می دهد. نور پس زمینه LED با بصری بودن وضوح را بسیار عالی و کنتراست را با چشم گیری و خوبی در تلویزیون به ما نشان می دهد. پردازنده کوانتومی ارتقائ کیفیت تصاویر را می دهد وفیلم های قدیمی و تصویر های کیفیت پایین را به نزیدیکی 4k می برده. به علاوه ، با زاویه دید فوق العاده ، هر صحنه ای بدون توجه به جایی که نشسته اید ، واضح و واضح به نظر می رسد.

 

عکس تلویزیون سامسونگ 65 اینج Q90T

تاریکی و روشنی را در تلویزیون سامسونگ 65 اینج Q90T ببه صورت عالی ببینید

روشنایی فوق العاده را تماشا کنید سیاهی وسفیدی را بدون کیفیت پاینی ببیند. کنترل دقیق مناطق صحنه ها را به خوبی نمایش می دهد که بدانید فقط مدلهای 75 اینچ ، 65 اینچ ، 55 اینچ Q90T. مدل 85 اینچ ویژگی Direct Full Array 20X را دارد. زاویه ی دید فوق العاده با هر صندلی که دوست دارید  و هرجایی تو خانه دلتان می خواهد بشینید با نگاه کردن تلویزیون داشته باشید.بیننده تلویزیون باشید در هر زاویه ای طراحی شده برای کاهش تابش خیره کننده و افزایش رنگ جایی که شما نشسته اید جنب و جوش تصویر را بیننده می شوید.

پردازنده ای هوشمند وسریع

پردازنده ی 4k Quantum تلویزیون سامسونگ Q90T به طور خودکار تویر را قدرتمند می کند تا جذاب تماشا کردن تلویزیون را ارائه دهد.

 

تلویزیون سامسونگ 65 اینج Q90T خرید از بانه

درباره ی سیستم صوتی تلویزیون Q90T

در هر صحنه ای و حرکتی ردیابی صدا وجود دارد و عمل صحنه ها را بشنوید. دو تا بلندگوی بالا و پایین تلویزیون با 60 وات مجموع خروجی صدا می توانید صدای سه بعدی واقع گرایانه ای را تجربه کنید که شما را به هم نزدیک می کند.مخصوصی و شلیک بلندگو ها باعث شده صدا را با عمل ها بشنویید.کلمات را بدون اینکه حواس پرتی داشته باشید بشنویدسر و صدای پس زمینه از خانه شما می تواند تجربه مشاهده شما را مختل کند. تقویت کننده صدای فعال سر و صدای محیط را تجزیه و تحلیل می کند و صداهای موجود در صحنه را تقویت می کند تا بتوانید دیالوگ را به وضوح بشنوید.

 

تلویزیون سامسونگ 65 اینج Q90T

تجربه ی دیدن عمیق رنگ غنی و کنتراست دقیق و روشنایی در فیلم ها داشته باشید که از جزئیات بهتر و تماشا کردن لذت ببرید. 10 HDR+ رنگ و کنتراست را صحنه به صحنه تنظیم می کند که تصویری واقعی و نایاب را پخش می کند و پویایی را ببینید. کارگردانی 

یک میلیارد رنگ

فناوری Quantum Dot پیش یک میلیارد سایه رنگ را ارائه می دهد و آن ها را به طور زنده ببینید. در روشنایی هر سطحی یک میلیارد رنگ بدون شستشو زنده می ماند با 100% حجم رنگ سطح رنگ هایی هر تصویر و فیلم را تما شا کنید.

 

تلویزیون سامسونگ 65 اینج QLED Q90T

در بیشترین مسابقات هر بازی برنده شوید 

بازی های پیشرفته را تجربه کنید چون بدون نیاز به تنظیمات دستی بازی کردن را برای شما آسان می کند.با Real Game Enhancer+، وضوح بیشتر حرکت به طور خودکار هاله و تاری را در صحنه های سریع بازی کاهش می دهد.AMD Freesync خیلی از کار ها را کاهش می دهد اشک و لکنت زبان را کاهش می دهد. بازی کردن را در صحنه های عالی تجربه کنید.

برای خرید محصول کلیک کنید

📞مرکز تماس هایپر الکترونیک : 33546128 -33546129

تاریخ ارسال مطلب : پنجشنبه 19 اسفند 1400               تعداد مشاهده این مطلب : 1978 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح