کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

هوایی را که در خانه، مدرسه و دفتر کار تنفس می کنید دریابید...

هوایی را که در خانه مدرسه و دفتر کار تنفس می کنید دریابید

  • بعضی از آلاینده های موجود در هوا موکداً دارای اهمیت خاصی می باشند، چرا که مخصوصاً به بچه ها و افراد مسن و آنهایی که مشکلات سلامتی دارند و یا به عبارتی بیمار هستند صدمه می‌زنند.
  • اکثر ما بیشترین وقتمان را در فضاهای بسته می گذرانیم. هوایی که ما در خانه، مدرسه و اداره تنفس می‌کنیم، می تواند سلامتی ما و فرزندانمان را تهدید کند. برخی از آلاینده ها می توانند شیمیایی، گازها و ارگانیزیم های زنده مثل مولد (Mold نوعی قارچ میکروسکوپی) و یا حشرات و نوزاد حشرات بسیار ریز (Pest) معلق در هوا باشند.
  • منابع مختلف آلاینده های هوای زیادی در خانه، مدرسه و محل کار ما وجود دارند. بعضی از آلاینده ها موجب عوارضی در سلامتی ما مانند: خارش و التهاب و درد و قرمز شدن چشم و پوست شده و در موارد حادتر به زخم و عفونت منجر می‌شوند. آبریزش و سوزش بینی و گلو، سردرد و خستگی و کوفتگی در بعضی از ما از عوارض دیگر می‌باشد. آلاینده‌های دیگر باعث آلرژی و تشدید آن باعث بیماری‌های تنفسی مثل آسم، بیماری‌های قلبی، سرطان و طولانی شدن روند بهبود بیماری های جدی می شود همچنین گاهی اوقات تمرکز و انتشار آلاینده ای خاص به تنهایی مثل مونوکسید کربن در فضای بسته به مرگ می انجامد.
تاریخ ارسال مطلب : يكشنبه 21 آبان 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1057 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح