کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

مراقب نفس هایتان باشید... تصفیه هوا سامسونگ مدل M50ANSA

مراقب نفس هایتان باشید...
 
همگی به خوبی می دانیم تنفس طولانی مدت هوای آلوده آنهم در کلان شهرهایی همانند تهران می تواند چه عواقب وخیمی داشته باشد. یکی از راه های پیشگیری از چنین عواقبی استفاده از دستگاه های تصفیه هوا به حساب می آید و در همین راستا شرکت سامسونگ با معرفی تصویه های هوای جدید خود و به کارگیری فناوریهای نوین در آنها تلاش کرده تا پاسخگوی معضل و نیاز پیش تر اشاره شده باشد.
هوایی که در خانه یا اداره تنفس می‌کنید ممکن است برای سلامتیتان خطرناک باشد- حتی خطرناکتر از آن هوایی که در فضای بیرونی در شهرهای آلوده وجود دارد. این مسئله در ماه‌های سرد حادتر است، زمانی که درها و پنجره‌های خانه، اداره و مدرسه محکم بسته شده است تا از اتلاف انرژی جلوگیری کند.
 
آلودگی هوای داخلی باعث مشکلات عدیده‌ای از جمله سردرد، بیماری‌های تنفسی، سرماخوردگی دائمی، گلودرد، سرفه مزمن، خارش پوست، التهاب چشم، بی‌حالی، سرگیجه و زوال حافظه می‌شود.
 
تأثیرات طولانی مدت ریسک ابتلا به سرطان را نیز افزایش می‌دهد. غیر از کودکان، بزرگترها و آنها که بیماری‌های مزمن مانند آسم، آلرژی و بیماری‌های قلبی و تنفسی دارند بیشتر در خطر آسیب آلودگی داخلی هستند.
 
 اما راه‌حل چیست؟ آیا می‌شود در سرمای زمستان در و پنجره‌ها را باز کرد؟ آیا اتلاف انرژی و از دست رفتن منابع محیط زیست و در پی آن قبول کردن هزینه‌های سرسام‌آور آن راه‌حل مسئله است؟
شرکت سامسونگ با ارائه ی جدیدترین دستگاه های تصفیه هوا توانسته این مشکل را با کمترین هزینه و بطور دائم برطرف کند.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
 
 
تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 29 آذر 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1509 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح