کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

جشنواره زمستانه لوازم خانگی سامسونگ

جشنواره زمستانه لوازم خانگی سامسونگ

حال و هوای سرد این روزهای خانه خود را با گرمای جشنواره زمستانه محصولات خانگی سامسونگ گرم و دلنشین کنید.شرکت سامسونگ در نظر دارد جشنواره ویژه ای برای محصولات خانگی خود شامل: یخچال و فریزر،ساید بای ساید،ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،مایکروفر و جاروبرقی برگزار کند.

جشنواره زمستانه سامسونگ ویژه لوازم خانگی از روز 11 دی ماه آغاز شده و به مدت محدود ادامه خواهد داشت.این جشنواره شامل خریدارانی است که در مدت جشنواره اقدام به خرید و نصب محصولات منتخب سامسونگ مطابق با جدول ذیل نمایند.در این جشنواره نه تنها برای خرید محصولات جدول زیر هدیه نقدی در نظر گرفته شده است بلکه مشتریان می توانند از هدیه نقدی چشمگیری نیز در هنگام خرید سبد ویژه لوازم خانگی سامسونگ بهره مند شوند.

شرایط جشنواره:

·         جشنواره "زمستانه سامسونگ" از تاریخ 11 دی ماه 1396 آغاز و به مدت محدود در جریان خواهد بود.

·         تخفیف جشنواره تنها شامل محصولات منتخب یخچال و فریزر ساید بای ساید،ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،مایکروفر و جاروبرقی مطابق با جدول بالا می باشد.

·         جهت دریافت این تخفیفات،لازم است محصول خود را از طریق شرکت سام سرویس نصب نمایید.لازم به ذکر است مهلت نصب تا یک هفته بعد از خرید خواهد بود.جهت نصب با شماره 8255 تماس حاصل فرمایید.

·         پس از نصب دستگاه خریداری شده،جهت تکمیل مراحل بعدی و دریافت هدیه نقدی از طریق درگاه اینترنتی www.samservice.com  اقدام نمایید.

·         استفاده از مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و گارانتی سام سرویس و صرفا از نمایندگی های مجاز این شرکت می باشد.لازم به ذکر است نصب محصول باید از طریق شرکت سام سرویس صورت گرفته و همچنین اطلاعات محصول در درگاه اینترنتی www.samservice.com ثبت گردد.

·         پس از نصب محصول خریداری شده توسط کارشناسان رسمی شرکت سام سرویس و انجام مراحل تایید نصب توسط دفتر مرکزی،مبلغ جشنواره به حساب خریدار مطابق با اطلاعات تکمیل شده در وب سایت ذکر شده واریز خواهد شد.

·         شرکت می تواند بدون اطلاع قبلی به توقف جشنواره برای تمام یا برخی از مدل ها نماید.

لازم به ذکر است محصولات مایکروفر و جاروبرقی فاقد شرایط نصب می باشد.هنگام ثبت این محصولات ارائه تصویر صورتحساب خرید الزامی می باشد.

 

شرایط جشنواره مختص استانهای  فارس، خوزستان، خراسان رضوی، ارومیه، آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمانشاه، کردستان، هرمزگان و بوشهر:

 

این تخفیف ها تنها مختص مدل هایی است که در یکی از استان های فارس،خوزستان،خراسان رضوی،ارومیه،آذربایجان شرقی،اصفهان،کرمانشاه،کردستان،هرمزگان و بوشهر خریداری و همچنین در شهر های مذکور نصب شده باشند.(جهت دریافت هدایای نقدی رعایت شرایط جشنواره الزامی است).

شرایط جشنواره:

·         جشنواره "زمستانه سامسونگاز تاریخ 11 دی ماه 1396 آغاز و به مدت محدود در جریان خواهد بود.

·         تخفیف جشنواره تنها شامل محصولات منتخب یخچال و فریزر ساید بای ساید،ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،مایکروفر و جاروبرقی مطابق با جدول بالا می باشد.

·         جهت دریافت این تخفیفات،لازم است محصول خود را از طریق شرکت سام سرویس نصب نمایید.لازم به ذکر است مهلت نصب تا یک هفته بعد از خرید خواهد بود.جهت نصب با شماره 8255 تماس حاصل فرمایید.

·         پس از نصب دستگاه خریداری شده،جهت تکمیل مراحل بعدی و دریافت هدیه نقدی از طریق درگاه اینترنتی www.samservice.com  اقدام نمایید.

·         استفاده از مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و گارانتی سام سرویس و صرفا از نمایندگی های مجاز این شرکت می باشد.لازم به ذکر است نصب محصول باید از طریق شرکت سام سرویس صورت گرفته و همچنین اطلاعات محصول در درگاه اینترنتی www.samservice.com ثبت گردد.

·         پس از نصب محصول خریداری شده توسط کارشناسان رسمی شرکت سام سرویس و انجام مراحل تایید نصب توسط دفتر مرکزی،مبلغ جشنواره به حساب خریدار مطابق با اطلاعات تکمیل شده در وب سایت ذکر شده واریز خواهد شد.

·         شرکت می تواند بدون اطلاع قبلی به توقف جشنواره برای تمام یا برخی از مدل ها نماید.

تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397               تعداد مشاهده این مطلب : 4617 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح