کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

بالاترین کیفیت تصویر و صدا در سری MU تلویزیون های سامسونگ

سری MU تلویزیون های سامسونگ، با کیفیت بسیار بالای نمایش تصویر و پشتیبانی از HDR، گزینه بسیار مناسبی برای منزل شما هستند. تلویزیون 65 اینچی MU7980 سامسونگ، به عنوان بزرگترین تلویزیون در سری میان رده تلویزیون های 4K تلقی می شود.
سامسونگ در تلویزیون 65 اینچی سری MU از صفحه نمایش بسیار بزرگی استفاده کرده و به قابلیت های یک تلویزیون هوشمند به همراه پنل LCD/LED مجهز است. اگر به دنبال یک تلویزیون هوشمند 4K با قیمت مناسب هستید سری MU سامسونگ، گزینه ای بسیار مناسب است.
 
نصب تلویزیون هوشمند سامسونگ با استفاده از پایه دیواری مناسب، طرحی بسیار شیک به اتاق شما میدهد. البته از نظر ظاهری به تلویزیون های پرمیوم Q7F سامسونگ شبیه است. تلویزیون MU7980 سامسونگ نه تنها از جلو بلکه از قسمت عقب نیز ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد. همچنین پنلی که در آن به کار رفته، فضای مناسب و زیادی را برای کابل ها فراهم کرده و از قابلیت اتصال به ساندبار سامسونگ نیز پشتیبانی می کند.
 
همچنین از یک پورت صوتی اپتیکال نیز استفاده کرده است. رزولوشن 3840×2160 و پشتیبانی از محتوای HDR از قابلیت های دیگر این نسل از تلویزیون های سامسونگ هستند.
 
وضوح و کیفیت نمایش تصویر در سری MU تلویزیون های سامسونگ به اندازه ای رسیده که هیچ مرزی را میان خود و تصویر، احساس نمیکنید. زوایای دید در تلویزیون های سامسونگ به شیوه ای بسیار حرفه ای طراحی شده و با درجه روشنایی 562nit، تصاویر را با وضوح بسیار بالایی نمایش میدهد.
 
اسپیکرهای 20 واتی تلویزیون MU7980 سامسونگ، حتی ریزترین صداها را نیز با با دقت بالایی به شما انتقال میدهند. جستجوی در منوی تلویزیون سامسونگ به راحتی امکان پذیر است و امکان انتخاب سریع از بین منابع را برای شما فراهم می کند. حتی طراحی ریموت تلویزیون سامسونگ به گونه ای صورت گرفته که در دست نگه داشتن آن بسیار راحت است. تلویزیون های سامسونگ، لذت تماشای فیلم و یا بازی را برای شما چندین برابر می کنند.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
 
تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 25 دي 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1507 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح