کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

سامسونگ،برنده جایزه بهترین لباسشویی و تکنولوژی خانه هوشمند...

سامسونگ امروز اعلام کرد برنده دو جایزه برتر KBSI 2018 شده که یکی از آنها به ارائه بهترین تکنولوژی خانه هوشمند و دیگری نیز به تولید بهترین لوازم آشپزخانه مربوط می شود.
در انتخاب بهترین برند منتخب برای دریافت جایزه KBSI به سه عامل طراحی، تکنولوژی و نوآوری توجه می شود و برندگان با توجه به این سه اولویت انتخاب می شوند. لباسشویی درب از جلوی سامسونگ که به تکنولوژی QuickDrive مجهز است به عنوان یک گام اصلی در حوزه لباسشویی ها و کاهش زمان شستشو تلقی می شود.
 
نسل جدید لباسشویی های سامسونگ با زمان شستشوی کوتاه و افزایش قابلیت های هوشمند از برترین تکنولوژیQuickDrive بهره گرفته و ویژگی Q-rator نیز شما را قادر می سازد تا لباسشویی را حتی در بیرون از منزل با استفاده از گوشی همراه خود کنترل و تنظیم کنید.
این قابلیت های هوشمند، چرخه شستشو را ساده تر کرده و ویژگی های نوآورانه ای را برای بهینه سازی چرخه شستشو فراهم می کند. از طرفی لباسشویی را به گونه ای ارزیابی می کند که بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارد.
 
لباسشویی های FlexWash و FlexDry دو لباسشویی جدید هستند که انعطاف پذیری بالایی در شستن و خشک کردن لباس ها دارند و این امکان را برای شما فراهم می کنند که تا به صورت همزمان از چندین چرخه بهره مند شوید بنابراین می توانید انواع مختلف لباس ها را در شرایط بسیار مناسب بشویید.
مقامات سامسونگ در این باره می گویند: سامسونگ خود را به ارائه برترین نوآوری ها در عرصه لوازم خانگی متعهد کرده و در واقع تلفیق تکنولوژی، عملکرد و طراحی از ویژگی های بارز محصولات سامسونگ است و ما به سمت متحول کردن این تکنولوژی در سال جاری پیش میرویم.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 27 دي 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1408 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح