کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

آشنایی با مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های مانیتور منحنی سامسونگ

اخیرا مانیتورها در فرم منحنی از محبوبیت بالایی نزد مصرف کنندگان برخوردار شده اند و قیمت این مانیتور ها نیز تا حدی افزایش داشته است، به این خاطر در این گزارش قصد داریم به برخی از ویژگی های مانیتور 27 اینچی منحنی CH711 سامسونگ اشاره کنیم.
فشار کمتر بر روی چشم ها
بی شک بسیاری از ما زمان زیادی را در مقابل کامپیوتر سپری می کنیم. به علت انحنایی که در مانیتور سامسونگ 1800R وجود دارد، گزران زمان با چنین مانیتوری فشار کمتری به چشم ها وارد می کند. همچنین از آن جا که انحنای نمایشگر موجب خیره شدن کمتر چشم به مانیتور می شود، خستگی کمتری نیز ایجاد می کند. چشم های شما به راحتی محتوا را بر روی نمایشگر تماشا خواهند کرد.
 
به علاوه، می توانید حالت کاهش نور آبی صفحه را فعال کنید و تا با گرم تر شدن نور صفحه فشار کمتری به چشم وارد شود و بتوانید مدت زمان بیشتری بازی و یا با کامپیوتر کار کنید.
 
اثر همه جانبه
نمایشگر منحنی مانیتور سامسونگ، احساس همه جانبه ای را برایتان به ارمغان می آورد و زمانی که چندین برنامه مختلف را در پنجره های گوناگون باز می کنید، هیچ انحرافی در تصویر ایجاد نخواهد شد، بلکه به صورت قابل توجهی بهبود می یابد.
 
به علت حاشیه های بسیار باریک، تجربه بازی و یا تماشا فیلم، همانند تماشای فیلم IMAX می باشد.
تولید دقیق رنگ ها
به علت تراکم پیکسل ها، که تا 1.7 برابر تراکم پیکسل در مانیتور های Full HD می باشد، جزییات تصویر به خوبی نمایش داده می شود. در مانیتور هایی که دارای نمایشگر WQHD، فناوری کوانتوم دات و فناوری VA Panel در تلویزیون های QLED می باشند، نشت نور کاهش می یابد و نرخ کنتراست 3000:1 شفافیت یکپارچه و رنگ سیاه عمیقی را ایجاد می کند.
 
از طرفی تصویری بسیار روان از طریق فناوری AMD FreeSync ارائه می شود که اختلال در حین بازی را کاهش می دهد.
 
طراحی بسیار زیبا
این مانیتور از طراحی بسیار زیبا و آینده نگری برخوردار می باشد. به علت طراحی ظریف و رنگ های متنوع، این مانیتور به خوبی با هر فضایی یکی می شود.
 
مانیتور مدل CH711 از طراحی بدون قاب برخوردار می باشد و JoyStick نیز در زیر مانیتور قرار گرفته است و تمام کابل ها در بدنه پشتی پنهان می شوند.
 
نسبت قیمت به کیفت
قیمت مانیتور CH711 با قیمت برخی از نمایشگر های مسطح برابری دارد، سامسونگ برای مانیتوری که علاوه بر طراحی زیبا، نمایشگر WQHD، فناوری QLED، کنتراست رنگی و حالت های مختلف بازی فشار چشم ها را نیز کاهش می دهد، قیمت مناسبی را در نظر گرفته است.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
 
تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 27 دي 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1255 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح