کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

رونمایی خصوصی سامسونگ از یک تلویزیون QLED جدید با سیاهی عمیق تر

سامسونگ همیشه در نمایشگاه سالانه مصرف کنندگان الکترونیک از یک یا دو محصول خود به صورت خصوصی برای نمایندگان رسانه رونمایی می کند. طبق گزارش جدیدی، سامسونگ امسال نیز در پشت درهای بسته از تلویزیون QLED جدیدی با سیاه های عمیق تر در این نمایشگاه رونمایی کرده است.
تلویزیون QLED مرموز
سامسونگ از این تلویزیون مرموز در اتاق خصوصی به عنوان Qlounge که در کنار غرفه این کمپانی در نمایشگاه CES قرار دارد؛ برای برخی از اعضای رسانه های خارجی و مشتریان خود رونمایی کرد. برخی رسانه های کره ای به دلایل نامعلوم اجازه ورود به این اتاق را نداشتند.
 
برخی از شرکت کنندگان در Qlounge اظهار کردند، تلویزیون کیو ال ای دی جدید از فناوری پیشرفته تری برخودار می باشد و بی شک یکی از خارق العاده ترین تکنولوژی هایی است که سامسونگ تا به امروز به آن دست یافته است.
 
به گفته یکی از بازدید کنندگان دیگر نیز، درجه رنگ سیاهی که در این تلویزیون به نمایش گذاشته شد، تقریبا در سطح تلویزیون OLED بود. زاویه دید تلویزیون کیو ال ای دی جدید نیز در مقایسه با مدل های پیشین بهبود داشته است.
 
دو فناوری OLED و QLED هر دو اساسا با یکدیگر متفاوتند. پیکسل ها در پنل OLED نور خود را منتشر می کنند، در حالی که پنل های QLED نیازمند نور LED پس زمینه هستند و پیکسل ها از خود نور ساطع نمی کنند.
 
امکان انتشار نور خودکار به پنل های OLED این امکان را می دهد تا سیاه های عمیق تر و سفید های روشن تری را به همراه نسبت کنتراست بیشتر ارائه دهد.
 
ورژن فعلی فناوری QLED سامسونگ بیشتر از پنل های OLED، شبیه به نمایشگرهای LCD معمولی است. یا این وجود، سامسونگ در تلاش بوده تا فناوری QLED خود را ارتقا دهد. به این ترتیب، اکنون تلویزیون کیو ال ای دی می تواند نرخ کنتراست و درجه سیاه عمیق تری را ارائه دهد، همچنین رنگ ها و مصرف انرژی را بهبود ببخشد.
 
تلویزیون QLED جدید با فناوری بهبود یافته در پشت در های بسته نمایشگاه CES رونمایی شد و طبق این گزارش به زودی در سال جدید عرضه می شود.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
 
تاریخ ارسال مطلب : پنجشنبه 28 دي 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1383 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح