کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

نکاتی برای تازه نگه داشتن مواد غذایی در یخچال Twin Cooling Plus

زمانی که فصل تعطیلات شروع می شود و یا قصد برگزاری مهمانی را دارید، تهیه غذایی لذیذ و تازه در اولویت قرار دارد و ممکن است تا حدی برایتان استرس زا باشد به ویژه اگر ذخیره سازی مواد اولیه به صورت موثر و کارآمد انجام نگرفته باشد.
 
سامسونگ الکترونیک خاورمیانه و شمال آفریقا با افتخار اسپانسر نسل دوم Top Chef، مجموعه تلویزیونی مربوط به رقابت های آشپزی در سطح جهانی شده اند که برای اولین بار سال گذشته منتشر شد و مسابقه امسال اقدام به اشتراک گذاری نکاتی برای ارائه ضیافتی تمام عیار برای میزبانان کرده است.
متصدی این برنامه اظهار می کند، اگر قصد سرو شربت دارید بخشی از آن را به عنوان تکه های یخ فریز کنید و زمانی که نوشیدنی را برای مهمانان سرو می کنید به جای یخ های معمولی که با ذوب شدن موجب اضافه شدن آب به شربت می شود می توانید از آن ها استفاده کنید.
در حقیقت، یخچال فریزر Twin Cooling Plus سامسونگ به شما کمک می کند تا همانند حرفه ای ها میزبانی کنید. این یخچال فریزر با ارائه 5 حالت تبدیل برای ذخیره سازی انعطاف پذیر شما را از فکر جای دادن مواد غذایی در یخچال رها می کند. همچنین با دو سیستم مجزا خنک کننده، تمام مواد غذایی تازگی خود را حفظ خواهند کرد و مدت زمان طولانی تر مزه واقعی را نگه می دارند، بنابراین اگر شما نیز به تازگی غذا و مهمانان خود اهمیت می دهید، انتخاب یخچال فریزر Twin Cooling سامسونگ می تواند برایتان ایده آل باشد.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 9 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1178 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح