کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

5 دلیل برای انتخاب تلویزیون های QLED سامسونگ

صنعت تلویزیون در سال های اخیر، دچار تحولات چشگیری شده است و با ورود صفحه نمایش های 4K به همراه تکنولوژی HDR، این تغییرات بیشتر به چشم میخورند.
 
اگر در این صنعت در حال تغییر و تحول، به دنبال انتخاب یک تلویزیون با کیفیت بسیار بالا هستید سامسونگ می تواند بهترین گزینه انتخابی باشد. دلایل اعتماد ما به این انتخاب عبارتند از:
1: تکنولوژی کوانتوم دات
تکنولوژی کوانتوم دات، تاثیر قابل توجهی را بر وضوح طیف رنگ ها بر جای میگذارد. بسیاری از تولید کنندگان تلویزیون مایلند تلویزیون های خود را به گونه ای طراحی کنند که بتوانند میلیونها رنگ را نمایش دهند. تلویزیون های QLED سامسونگ، این رنگ ها را با پتانسیل فوق العاده بالایی به نمایش میگذارند.
2: نمایش 100 درصد رنگ
تلویزیون های QLED سامسونگ قادرند به 100درصد حجم رنگ دست پیدا کنند. نمایش رنگ ها در تلویزیون های QLED به گونه ای صورت میگیرد که عمیق ترین رنگ های مشکی و واضح ترین رنگ های روشن را مشاهده می کنید و این رنگ ها، کاملا واقعی به نظر میرسند.
3: کنتراست بالای HDR
تلویزیون های QLED سامسونگ، رنگ ها را به صورت واقعی نمایش میدهند. این نمایش رنگ به همراه کنتراست بالا، تصویری بسیار واضح را در اختیار بیننده قرار میدهد.
 
4: حداکثر روشنایی تصویر
میزان روشنایی تصویر در تلویزیون های QLED سامسونگ از 1500 تا 2000nit متغیر است که تقریبا دو برابر مدل های SUHD سال گذشته سامسونگ است.
5: عدم سوختگی تصویر
بر خلاف OLED و سایر تکنولوژی های نمایش، کوانتوم دات مستعد سوختگی تصویر نیست. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد این مساله ندارید.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 9 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1142 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح