کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

بالاترین کیفیت شستشو با صرف کمترین زمان در لباسشویی های سامسونگ

تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی و به ویژه ماشین های لباسشویی، طی سال های متمادی تلاش کرده اند تا لباسشویی هایی با ظرفیت بیشتر و قابلیت های بالاتر را در اختیار مشتریانشان قرار دهند تا نیازهای روز افزون خانواده ها را برطرف کنند.
سامسونگ با نیازسنجی دقیق کاربرانش، اقدام به طراحی ماشین لباسشویی FlexWash کرده است. این ماشین لباسشویی سامسونگ، تلفیقی از دو ماشین است. به این ترتیب که محفظه کوچکی در بالای آن و برای لباس هایی با بافت ظریف تر و حجم کمتر و محفظه دیگر در قسمت انتهایی برای لباس های حجیم تر طراحی شده است.
 
نسل جدید لباسشویی های سامسونگ، برنده جایزه لوازم خانگی Digital Trend در سال 2017 میباشد که زیبایی در طراحی و عملکرد هوشمند را در بر میگیرد.
این ماشین لباسشویی سامسونگ، ظرفیت فوق العاده ای را در اختیار خانواده ها قرار داده تا حجم زیادی از لباس ها را همزمان بشویند که این امر نیز به نوبه خود سبب صرفه جویی در زمان و انرژی می شود.
 
بدنه ماشین لباسشویی سامسونگ از فولاد ضدزنگ ساخته شده و به یک صفحه نمایش LED در قسمت جلو مجهز شده است. لباسشویی FlexWash سامسونگ با FlexDry، جفت می شود. سیستم لباسشویی سامسونگ به گونه ای طراحی شده که بر خلاف بسیاری دیگر از لباسشویی های موجود در بازار، یک لباسشویی کوچک در قسمت بالای Flexwash قرار گرفته که برای جای دادن وشستن تیشرت و سایر لباس های کوچک، فضای کافی دارد.
این محفظه بالایی به گونه ای طراحی شده که برای قرار دادن لباس ها در داخل آن باید ابتدا دستگیره بالای ماشین را باز کرده سپس لباس ها را در محفظه قرار دهید. امکان مشاهده لباس ها در محفظه در حال چرخش نیز به راحتی وجود دارد.
 
در حالیکه این محفظه برای شستشوی لباس های کوچکتر به کار میرود، محفظه پایینی، به گونه ای طراحی شده که می توانید چندین لباس حجیم را به راحتی و به صورت همزمان بشوید. حتی دکمه پاور این محفظه نیز از محفظه بالایی جداست و 12 چرخه مختلف شسشو را در اختیار شما قرار داده است.
 
بسته به نوع چرخه انتخابی، می توانید دما را نیز تنظیم کنید. شستشوی انواع مختلف لباس ها به صورت همزمان و در دو محفظه جدا، توجه بسیاری از کاربران این لباسشویی های سامسونگ را به خود جلب کرده است.
صفحه LCD نیز به شما میگوید که چه مقدار از زمان هر چرخه سپری شده و چراغ چشمک زن نیز نشان میدهد که لباس ها در چه مرحله ای از آن چرخه  شسشو قرار دارند.
 
چرخه شستشوی سریع نیز یکی دیگر از ویژگی های لباسشویی سامسونگ است تا جایی که سامسونگ توانسته این زمان را به نصف نیز کاهش دهد و حتی ویژگی Quick wash آن، زمان شستشو را به 25 دقیقه رسانده است.
 
به هر حال لباسشویی های سامسونگ با اولویت قرار دادن نیازها و خواسته های کاربران، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای انتخاب یک ماشین لباسشویی هستند.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 9 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1309 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح