کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

آشپزخانه هوشمند سامسونگ با قدرت تفکر حیرت انگیز

سامسونگ، پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا را وارد خانه کاربران محصولات لوازم خانگی سامسونگ می کند. تمام محصولات سامسونگ از یخچال فریزر گرفته تا ماشین لباسشویی و … همگی با در نظر داشتن نیازهای اصلی کاربران طراحی شده اند.
 
تیم سامسونگ که وظیفه طراحی و تولید لوازم خانگی را بر عهده دارد بر این باور است که آشپزخانه فضاییست که ما مقداری از زمان خود را در آنجا صرف خانواده و دوستان خود میکنیم. بنابراین با استفاده از هوشمندترین تکنولوژی ها در این فضا، سورپرایزی بزرگ را برای همه فراهم کرده است.
سامسونگ در تلاش است در تمام محصولات خود، طراحی زیبا و تکنولوژی مدرن را با عملکرد برتر تلفیق کند. در بدنه همه این محصولات از فلز ضد زنگ استفاده شده است.
 
تا مادامی که این دسته از محصولات با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی، طراحی می شوند می توانید از هوشمند بودن آشپزخانه خود اطمینان داشته باشید. همه لوازم خانگی Chef  کالکشن سامسونگ از قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای برخورداند و شما می توانید از همه جا، آنها را کنترل کنید.
یخچال فرزیرهای چهار درب سامسونگ، دارای سه دوربین در محفظه داخلی یخچال هستند به گونه ای که شما همیشه می توانید فضای داخلی یخچال را ببینید بدون اینکه نیازی به باز کردن درب یخچال وجود داشته باشد. بنابراین اگر مثلا در بیرون از منزل هستید و قصد خرید دارید کافیست اپلیکیشن سامسونگ را بر روی گوشی خود باز کنید و داخل یخچال را ببینید.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
 
تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 9 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1570 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح