کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

فروش بالای لباسشویی های ادواش سامسونگ در تمام بازارهای جهانی

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ، که به عنوان بهترین لباسشویی با قابلیت بارگیری لباس از قسمت جلو، انتخاب شده بود در بسیاری از بازارهای لوازم خانگی به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.
سامسونگ در طراحی لباسشویی ادواش از پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده کرده و دیدگاه و بازخوردهای مشتریان و کاربران محصولات لوازم خانگی سامسونگ را در اولویت قرار داده است.
 
افزودن لباس به ماشین حتی پس از شروع چرخه شستشو، ویژگی است که تنها در لباسشویی ادواش سامسونگ مشاهده می شود و در واقع این اولین لباسشویی تولید شده در تمام دنیاست که به این ویژگی بی نظیر مجهز شده است.
با توجه به این واقعیت که ماشین های لباسشویی معمولا پس از آغاز چرخه شستشو و تا زمان تکمیل آن، قفل می شوند، افزودن این ویژگی جدید توانست پاسخگویی خواسته بسیاری از مشتریان باشد.
 
البته کاربر لباسشویی سامسونگ می تواند نه تنها لباس ها بلکه مواد شوینده و ضدعفونی کننده را نیز پس از آغاز پروسه شستشو، به این چرخه اضافه کند.
 
موتور دیجیتال اینورتر لباسشویی ادواش سامسونگ، به مقدار قابل توجهی در مصرق برق صرفه جویی می کند و از تکنولوژی کاهش صدا نیز در ساخت آن استفاده شده است.
 
ویژگی Smart Check لباسشویی ادواش سامسونگ، امکان بررسی و ارزیابی مشکلات ماشین را در عرض چند دقیقه فراهم می کند و به مقدار زیادی در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند. لباسشویی ادواش سامسونگ قبلا نیز به عنوان برنده جایزه طراحی اگرونومیک انتخاب شده است.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 9 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1299 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح