کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

کاهش 72 درصدی مصرف انرژی در نسل جدید کولر گازی های سامسونگ

تازه ترین خبرهای منتشر شده حاکی از آن هستند که سامسونگ از اولین دستگاه تهویه هوای دیواری مجهز به تکنولوژی wind-Free در برخی از کشورها مانند عربستان رونمایی کرده و این کولر گازی با دقت بسیار بالا و پس از ارزیابی شرایط آب و هوایی منطقه طراحی شده است.
 
کولرگازی کاملا جدید سامسونگ، تکنولوژی سرمایشی wind-free را با طراحی محصول تلفیق کرده و یک هوای کاملا مناسب را با مصرف بهینه انرژی و بدون وجود جریان مستقیم هوا فراهم می کند.
 
مقامات سامسونگ در این کشور می گویند: مشتریان از کولر گازی جدید و قابلیت های ویژه و بی نظیر آن برای خنک کردن محل کار و زندگی استقبال می کنند.
 
کولر گازی های سامسونگ به مردم کمک می کنند تا از سیستم های قدیمی تهویه هوا که هوایی بسیار سرد و نامطبوع با قبض های بالای مصرف انرژی را همراه داشتند، خلاص شوند.
 
دستگاه تهویه هوای Wind-Free، شرایط ایده آلی را برای مشتریان و دمایی مناسب را برای محیط فراهم می کند و هوا را از طریق 21000 روزنه کوچک هوایی پخش می کند.
 
در واقع این دسته از کولرگازی های سامسونگ از یک سیستم سرمایش دو مرحله ای پیروی می کنند. به این ترتیب که ابتدا با استفاده از حالت fast cooling، دما را کاهش داده، سپس بعد از رسیدن به دمای ایده ال، با کمک حالت wind-free cooling mood، هوایی ثابت را برقرار می کنند.
 
این روش باعث می شود تا میزان مصرف انرژی در مقایسه با حالت fast cooling mood به شدت کاهش یابد. در واقع اینورتر دیجیتال جدید هشت هسته ای سامسونگ، استفاده از انرژی به طرز بهینه را ممکن می کند بنابراین میزان انرژی و زمان مورد نیاز برای رسیدن کمپرسور به بالاترین مقدار سرعت نیز کاهش می یابد.
 
کولرگازی های جدید سامسونگ از قابلیت اتصال به وای فای نیز برخوردارند و می توان از هر جایی با استفاده از اپلیکیشن smart home سامسونگ، آنها را کنترل کرد.
 
 
کاربران می توانند دما را از راه دور تنظیم کرده و یا تنظیمات کلی را تغییر دهند. استفاده از ساختار سه بعدی امکان ورود هوای بیشتر را فراهم می کند .
 
کولر گازی های سامسونگ، با فراهم کردن هوایی خنک و یکنواخت، محیطی کاملا مطبوع را در اختیار شما قرار میدهند.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
 
تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 11 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1283 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح