کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

انتخاب یک استراتژی جدید توسط سامسونگ در بازار تلویزیون

هفت تولید کننده بزرگ تلویزیون در دنیا به گروه تلویزیون های OLED پیوستند. به این ترتیب رقابت شدیدی میان گروه تلویزیون های OLED بر اساس تکنولوژی کوانتوم دات آغاز شده که البته در حال حاضر سامسونگ، به عنوان کمپانی شماره یک دنیا در زمینه تولید تلویزیون و انواع نمایشگرها، رهبری آن را در دست گرفته است. LG نیز به عنوان رقیبی قدرتمند در جایگاه دوم تولید تلویزیون در دنیا قرار دارد.
البته علاوه بر این دوشرکت بزرگ، سونی و پاناسونیک نیز در این رقابت حضور دارند که در جایگاههای بعدی قرار گرفته اند. سامسونگ در حال حاضر بیشترین سهم بازار تلویزیون های QLED را در اختیار گرفته است و تکنولوژی های نوینی که هر روز در این زمینه به کار میگیرد، باعث شده اند تا سامسونگ، چندین سال از رقبا جلوتر باشد.
کارشناسان تکنولوژی نیز معتقدند که علاوه بر رقابت موجود میان گروههای تولید کننده QLED، میان تولید کنندگان OLED نیز رقابت بسیار شدیدی وجود دارد. البته سامسونگ، طبق معمول، تغییراتی را در این روند ایجاد کرد. به این ترتیب که یک استراتژی دو سویه را با استفاده از تلویزیون های QLED و micro LED اتخاذ کرده است. سال گذشته نیز سامسونگ، رکورد بی نظیر فروش608300 تلویزیون در فصل نخست، 292100 دستگاه در فصل دوم و 295500 تلویزیون را برای فصل سوم به ثبت رساند.
همه این آمار و ارقام و مقایسه ها نشان میدهند که سامسونگ، همچنان یک عامل فوق العاده تاثیر گذار بر بازار لوازم خانگی و به ویژه نمایشگرها است.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 11 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1230 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح