کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

چرا به یک دستگاه تصفیه هوا نیاز دارم؟

دستگاه تصفیه هوا نیازی اساسی برای فضای خانه و هر محیط بسته به مانند فضای اداری و غیره … است، به طور یقین این نیاز برگرفته از آلودگی های زیست محیطی است که امروزه به طور کنترل نشده ای در حال افزایش است. هوا در داخل فضا اغلب بسیار آلوده تر از هوا در خارج است. 
از آنجایی که ما امروز بیشتر وقت خود را در داخل خانه صرف می کنیم، قرار گرفتن در برابر کمبود هوا در محیط داخلی، ما را در معرض خطر بسیاری از بیماری ها، از جمله آلرژی، آسم و مشکلات تنفسی قرار می دهد. با استفاده از  تصفیه هوا ، هوا در خانه یا دفترتان پاک تر و سالم تر می شود تا بتوانید شرایط غیر بهداشتی مربوط به کیفیت هوا در داخل را از بین ببرید. 
هنگام انتخاب تصفیه هوا ابتدا نیازهای کیفیت هوا در داخل فضای بسته را در نظر بگیرید. اگر حساسیت دارید، باید یک تصفیه کننده هوا طراحی شده برای تسکین آلرژی را انتخاب کنید که بتواند گرد و خاک، گرده گیاهان و حتی موی حیوانات و انواع بو را فیلتر کند. اگر از آسم رنج می برید یا اگر علائم شما بواسطه بو و آلودگی های شیمیایی ایجاد می شود، در خرید تصفیه هوا این حتما این مورد را لحاظ کنید. انواع تصفیه هوا حاوی فیلتراسیون شیمیایی و همچنین فیلترهایی برای حذف ذرات آلرژن هستند. به عنوان یکی دیگر از گزینه ها، تصفیه کننده های هوا به عنوان وسائل بهداشت و سلامت می توانند به طور خاص برای حذف دود، بخاری شومینه و سایر گازهای مرتبط که می تواند شرایط تنفسی موجود در خانه را سخت کند و یا بوی ناخوشایند در محیط شما ایجاد کنند، ساخته شده اند.
 
اگر شما به مواد شیمیایی و آلودگی های بیماری زا بسیار حساس هستید، حتما تصفیه کننده هوا برای حساسیت های شیمیایی چندگانه را در نظر بگیرید. این مدل ها حاوی فیلتر هایی جهت جذب ویروس ها، میکروب ها، باکتری ها، گازهای سمی، دود سیگار و دیگر آلاینده های موجود در هوا هستند. 
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
 
تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 16 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1335 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح