کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

کدام تلویزیون 2018 را انتخاب کنیم؟

مسلما شما هم برای خرید مناسب ترین تلویزیون، ابتدا برندهای مختلف و بهترین تلویزیون های تولید شده توسط آنها را با هم مقایسه می کنید تا بتوانید متناسب با بودجه، انتخابی درست داشته باشید. امسال هم بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون جهان در لاس وگاس حضور داشتند و برترین محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
 
هر چند سامسونگ، به عنوان بزرگترین تولید کننده نمایشگرها در سراسر جهان، چندین سال از رقبا جلوتر است، اما باز هم در CES 2018، محصول جدیدی از دنیای نمایشگرها را عرضه کرد که حیرت همگان را بر انگیخت. جدیدترین تلویزیون سامسونگ با نام The Wall، خبری بسیار ناامید کننده برای رقبای غول کره ای است. سامسونگ در سال 2018 به وعده خود برای ساخت تلویزیون 146 اینچی عمل کرد.
سامسونگ در ساخت تلویزیون جدید The Wall از تکنولوژی کاملا جدیدی به نام Micro LED استفاده کرده که از همه مزایای OLED مانند عمیق ترین رنگ مشکی، نمایش رنگ های اشباع شده و … برخوردار است. در واقع تلویزیون جدید سامسونگ نه تنها اولین تلویزیون استفاده کننده از LED های کوچک برای ایجاد تصویر است بلکه نخستین تلویزیون مدولار موجود در بازار میباشد.
البته سامسونگ هنوز مطلبی در مورد نحوه عملکرد سیستم مدولار و نحوه تاثیر گذاری آن بر تصویر ارائه نکرده است. هنوز ناگفته های فراوان دیگری نیز وجود دارد که سامسونگ در چند ماه آینده و در زمان معرفی QLED های 2018 خود به آنها اشاره خواهد کرد. تلویزیون های سامسونگ، یکی از شاخص ترین محصولات لوازم خانگی سامسونگ هستند.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
تاریخ ارسال مطلب : پنجشنبه 26 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1334 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح