کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

تلویزیون‌های QLED با تلویزیون های SUHD چه تفاوتی دارند؟

نمایشگرهای QLED جدید سامسونگ می‌توانند روشنایی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نیت ارائه دهند. مدل ۶۵ اینچی تلویزیون Q9F می‌تواند به روشنایی ۲۰۰۰ نیت برسد. همین ویژگی باعث شده است این تلویزیون‌های جدید حتی نسبت به مدل‌های جدید تلویزیون‌های اولد، از نظر روشنایی کیفیت بسیار بهتری ارائه دهند. 
پیش از این، بازخورد منتقدان به تلویزیون‌های اس‌یو‌اچ‌دی سری K5 سامسونگ که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده‌اند بسیار مثبت بوده است؛ اما تلویزیون‌های کیو‌ال‌ای‌دی جدید مشخصا کیفیت بهتری نسبت به مدل‌های سال قبل دارند. در تلویزیون‌های کیوال‌ای‌دی تصاویر با کیفیت بالاتر و رنگ‌های واقعی‌تر به نمایش درمی‌آیند. علاوه بر این زوایای دید و بازتاب نور در این مدل‌های جدید بهتر از نسل قبل است. به تمام این ویژگی‌ها، افزایش میزان روشنایی را نیز اضافه کنید تا به کیفیت نهایی نمایشگرهای کیوال‌ای‌دی پی ببرید.
 
سامسونگ در سال جاری نیز محصولات جدیدی از سری اس‌یو‌اچ‌دی تولید خواهد کرد که در جایگاه پایین‌تری نسبت به مدل‌های پرچم‌دار کیوال‌ای‌دی قرار می‌‌گیرند.سامسونگ با معرفی این تلویزیون‌های جدید می‌خواهد اعلام کند که تکنولوژی کیوال‌ای‌دی نه‌تنها رقیبی برای فناوری اولد محسوب می‌شود، بلکه قابلیت‌های بهتری نسبت به تکنولوژی اولد ارائه می‌دهد که کاهش قیمت، مهم‌ترین آن‌ها است.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
 
 
تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 7 اسفند 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1552 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح