کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

تلاش سامسونگ برای تولید سری جدید تلویزیون های QLED و MicroLED

سامسونگ دیروز طی میزگردی در سئول اعلام کرد که دسته جدید تلویزیون های OLED را تولید نخواهد کرد و در عوض، منابع بیشتری را به تولید گستره ای وسیع از تلویزیون های فوق پیشرفته MicroLED و QLED اختصاص میدهد.

با توجه به این واقعیت که سهم سامسونگ در بازار تلویزیون ها هر ساله در حال ارتقا و افزایش است غول بزرگ کره ای، تلویزیون های QLED سامسونگ را وارد بازار کرد که رقیبی بسیار جدی برای تلویزیون های OLED است و در عین حال، با مشکلات و نواقص تلویزیون های OLED روبرو نیست.

به هر حال بسیاری از کارشناسان تکنولوژی پیش بینی می کنند که سامسونگ در آینده، تلویزیون های QLED را با نسل جدید تلویزیون های MicroLED جایگزین می کند. این نسل جدید از تلویزیون های سامسونگ در مقایسه با تلویزیون های QLED، بسیار باریک تر است و آن را به گزینه ای کاملا ایده ال برای بینندگان و مشتریان تلویزیون های سامسونگ تبدیل می کند.

در حال حاضر، سامسونگ به صورت رسمی تایید کرده که در حال کار کردن بر روی سری های جدیدی از تلویزیون های QLED و MicroLED است. گفته می شود سامسونگ در سال های 2021 یا 2022، تغییر جهتی کاملا جدید را در تمام تلویزیون های خود ایجاد می کند. به هر حال باید منتظر باشیم تا ببینیم غول بزرگ کره ای چه تغییراتی را در بازار لوازم خانگی و به ویژه نسل تلویزیون های QLED و OLED ایجاد می کند.

مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179

 

تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 8 اسفند 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1269 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح